YOOV WORK - İşletme İK Yardımcısı
YOOV WORK, YOOV Internet Technology HK Limited tarafından geliştirilmiş ücretsiz bir Android iş ve üretkenlik uygulamasıdır. Uygulama, tekrarlayan günlük rutinleri basitleştiren ve gizli verimliliği ortaya çıkaran otomasyon sistemleriyle övünüyor, böylece takım çalışması daha sorunsuz hale geliyor. 11.000'den fazla müşteri ve ortağı yönetim konusunda YOOV'a güveniyor ve uygulama yeni kullanıcılar için 14 günlük ücretsiz deneme sürümü sunuyor.
Uygulama, öne çıkan altı ana işlevi içeriyor. İş akışı onay özelliği, kullanıcıların onay formları, süreçleri ve onaylayıcıları belirlemelerine olanak tanır ve iş süresini en aza indirir. Akıllı devamsızlık yönetimi özelliği, kullanıcıların kişisel devamsızlık kayıtlarını kontrol etmelerine ve eksik kayıtları her zaman doldurmalarına olanak tanır. YOOV WORK, kullanıcıların hızlı bir şekilde nöbetleri ve birden fazla devamsızlık grubunu toplu olarak ayarlamalarına ve takvime vardiyalar atamalarına olanak tanıyan akıllı nöbet yönetimi özelliğine sahiptir. İzin yönetimi özelliği esnektir ve kullanıcıların sistem içinde varsayılan olan izin kategorilerini ve kurallarını ayarlamalarına olanak tanır. Maaş hesaplama ve yönetimi özelliği, kullanıcıların uygulamada e-maaş bordrolarını görüntülemelerine ve temel maaş, MPF, komisyonlar, ödenekler vb. hesaplamalarını yapmalarına olanak tanır. Son olarak, çalışan yönetimi özelliği, arama işlevi aracılığıyla sorumlu kişiyi bulmaya yardımcı olarak iletişim verimliliğini artırır.